zondag 4 januari 2015

Kaartje maken met Stijn!

9 december werd mijn neef(je) Stijn al weer 12 jaar. 
Ik maakte voor hem een leuke envelop waarin ik geld kon stoppen als cadeau.


Hij was super enthousiast en wilde met dit papier graag een keer een kaart met mij maken.
Afgelopen week was het dan zo ver. We waren samen op vakantie 
dus de perfecte gelegenheid om samen een kaart te maken. 
Stijn wilde heel graag een 'spinner' kaart maken!



Stijn heeft deze kaart gemaakt met designpapier en een stempelset uit de herfst-/wintercatalogus.
Morgen is de laatste mogelijkheid om uit deze seizoenscatalogus te bestellen,
want vanaf dinsdag gaat de nieuwe lente-/zomercatalogus in.
Wil jij nog graag iets hebben uit de herfst-/wintercatalogus? 
Geef je bestelling dan maandag 5 januari vóór 18:00 uur aan mij door.



Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

  1. Dat is nog eens leuk: een enthousiast neef'je', die graag met zijn tante knutselt. Hele leuke kaart heeft Stijn gemaakt (en gekregen) (-:
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen