zaterdag 14 maart 2015


Bloghop ''Still Sale-A-Brating''




Leuk dat je langs komt hoppen op een nieuwe Bloghop van de Nederlandse Stampin’Up! demo’s.
 Als het goed is ben je hier ben je hier terechtgekomen via het blog van Lia Haverhorst.

In deze “Still Sale-A-Brating” Bloghop laten we zien wat de SU-per leuke mogelijkheden zijn met de producten, die je bij besteding van iedere € 60 gratis kunt uitkiezen 
tijdens deze Sale-A-Bration periode.

 
 Mijn bijdrage voor deze bloghop bestaat uit een kaart om iemand te feliciteren met een nieuw stulpje. Daarnaast heb ik als aardigheidje, een flesje gevuld met badzout, opgepimpt.
Daarmee kunnen de nieuwe bewoners gelijk het bad inwijden.




 Ik heb bij deze creaties gebruik gemaakt van mijn 2 favoriete SAB - items:


designpapier 'Best Year Ever' 
 &
stempelset 'You Brighten My Day'




Wil jij nog graag je favoriete Sale-A-Bration artikel bemachtigen?
Dat kan dus door uiterlijk eind maart een SU- bestelling van minimaal € 60 te plaatsen.
Maar op mijn facebookpagina Kaarten & Scrapsels heb ik ook nog een leuke actie lopen.
Je kunt hier nog tot aanstaande maandag aangeven welk SAB - item jij nog graag zou willen hebben. 
Door vervolgens mijn pagina te 'liken' en het berichtje te delen, maak je hier dan kans op. 
Dinsdag 17 maart (op mijn verjaardag!) maak ik de winnaar bekend!


Graag nodig ik je uit om met gebruik van de onderstaande buttons door te hoppen.
Hop dus gezellig mee naar het blog van Tanja Baan.




http://www.juststampmylife.blogspot.nl/2015/03/still-sale-brating-bloghop.html
http://www.stampinmyday.blogspot.nl/2015/03/still-sale-brating.html 















Built for Free Using: My Stampin Blog

28 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kadootje om te krijgen daar zullen ze vast heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke peek a boo kaart. En zo'n cadeau wil iedereen wel ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke creaties Miranda! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi gemaakt een doorkijk kaartje, maar die fles is ook een erg leuk idee. Ga ik onthouden. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk,Miranda....vrolijk en super op de foto gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Miranda,
    De kaart met het flesje, vormen een mooi geheel zo met elkaar. Heerlijke vrolijke kleurtjes en het kleine beetje goud, geeft het een chique touch.
    Groetjes, HennyB:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke creatie Miranda. Lekker vrolijk ook en leuk om te krijgen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk! De kaart is lekker creatief, en zo'n fles is altijd leuk als presentje. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijke vrolijke kleurtjes, ik hou ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk hoor om er zo een geschenken pakketje van te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi Miranda! Dat is nog eens leuk geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je dat super leuk gedaan Miranda!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig gedaan! Wat zijn de spullen van SU toch leuk he, bij mij ook echt favoriet!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dat doorkijkje, alsof je een doorzonwoning bezichtigd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk om de zon van Kinda Eclectic in zo'n strakke kaart te zien. Mooi bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hé, dit is weer heel wat anders. Wat leuk om zo een fles cadeau te geven. Dan die zon die je achter het huisje ziet schijnen. Heel origineel. Doet me denken aan onze verhuizing.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je een leuk blog. Vorig weekend heb ik Inge ontmoet bij een SU meeting, ze vertelde over jou, vandaar dat ik hier terecht ben gekomen. Ben volger geworden..
    Fijne paasdagen, groetjes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk, dat je mijn blog gevonden hebt Mariken! En bedankt voor het compliment!

      Verwijderen