zaterdag 24 mei 2014

HIP HIP HOORAY!!!!


Wat gaat de tijd toch snel. Maar ik heb niet stil gezeten hoor. 
8 mei had ik een gezellige teambijeenkomst waarbij wij onze ervaringen als SU demo’s met elkaar uitwisselen. Daarnaast hebben we gesproken over de activiteiten en bijeenkomsten die in het vooruitschiet liggen en hebben we 2 make-and-takes gemaakt.  Ik had 1 van deze make-and-takes voorbereid. 
Helaas was ik zelf vergeten er een foto van te maken, maar om een idee te krijgen van het doosje, is er één verstuurd via de Whatsapp.


 Het is een doosje gemaakt met de scalloped tag topper punch. 
Ik maakte dit doosje voor mijn vader, die 2 weken geleden 60 is geworden.


Vorige week stond ik samen met mijn moeder op de lentemarkt in Koog aan de Zaan. 
Helaas was het geen drukbezochte markt, maar ik heb wel een aantal mensen 
gesproken, die geïnteresseerd zijn in SU.



Gistermiddag gaf ik bij mijn vader en z’n vriendin een workshop aan een aantal familieleden.
Zij hadden de partytent van het 60 – jarig feestje van vorige week in de tuin laten staan. 
Er stonden nu 2 lange tafels waaraan we heerlijk konden freubelen. 
Binnen no time was het een geordende chaos aan tafel.


Tijdens de workshop stond de Hip Hip Hooray kit centraal. 
Dit is een compleet pakket voor de beginnende kaartenmaakster. 
De kit bevat alle materialen om minstens 20 kaarten mee te maken. 
Er zitten zelfs 20 enveloppen bij, zodat je de kaarten in dezelfde stijl kunt versturen.


 Maar ook als gevorderde kaartenmaakster/scrapster kun je je door het toevoegen van een aantal 'ingrediënten' ook helemaal uitleven met deze kit.
Zelf maakte ik er een paar leuke voorbeelden mee voor de workshop.


 En dit zijn de resultaten van de workshoppers na een middagje freubelen.


 De middag werd afgesloten met een heerlijke maaltijd en tot slot 
nog een leuke groepsfoto inclusief mijn vader die tijdens de workshop 
de inwendige mens verzorgde met lekkere hapjes en drankjes.



Tot slot van deze post wil ik jullie er graag nog op wijzen dat ik een 'deel en like' actie 
heb op Facebook. Kijk maar even op mijn pagina Kaarten & Scrapsel en wellicht win jij één van die leuke photopolymer stempelsets.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten