vrijdag 30 mei 2014

Retired List

Inmiddels zijn de lijsten bekend met de artikelen die niet 
meer terugkomen in de nieuwe catalogus. 


De stempelsets die niet meer terugkomen vind je hier
Daarnaast is er een aparte lijst met overige artikelen van Stampin' Up, die niet meer terugkomen in de nieuwe catalogus. Deze artikelen vind je in deze lijst.

Wil jij nog graag iets bestellen van de artikelen die niet meer terugkomen?
Laat het mij dan uiterlijk zondag 1 juni om 9:00 uur weten. Daarna plaats ik een bestelling.
Let op voor deze artikelen geldt echt OP=OP!!!


Inmiddels kan ik jullie ook de voorkant van de nieuwe catalogus laten zien.


Voor de inhoud moeten jullie nog even wachten tot 1 juli. 
Tenminste.....jullie kunnen de inhoud ook al eerder zien. 
Normaal gesproken ontvang je bij een bestelling van minimaal € 50 van mij een catalogus. Maar ja, is het niet fijn om al eerder op de hoogte te zijn van de nieuwste artikelen en de catalogus op de bank lekker door te spitten? Dit kan door een catalogus bij mij te bestellen voor € 5 (exclusief eventuele verzendkosten). Plaats jij vervolgens voor 30 september bij mij een bestelling van minimaal € 50 dan krijg je die € 5 van mij terug als korting op je bestelling. Zo ontvang je de catalogus alsnog gratis. 

Wil je ook de catalogus half juni in huis hebben? 
Laat het mij dan even weten via kaartenenscrapsels@gmail.com.  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten