zaterdag 9 augustus 2014

Vakantie zit er weer op

Zo, het is al weer een tijdje geleden, dat ik een blogpost heb geplaatst.
Ik ben samen met mijn gezin op vakantie geweest naar de Ardèche.
Hoewel het weer niet helemaal mee zat (zoals ook in de rest van Europa geloof ik),
hebben we een heerlijke vakantie gehad.

Voor mij zit de vakantie er al weer een tijdje op, maar voor andere collega's
is hun vakantie net begonnen. Eén collega wenste ik in het bijzonder een fijne vakantie toe.
Ik maakte dit kaartje voor haar met 2 van de nieuwste in color kleuren.


Het kaartje werd vergezeld van leuk leesvoer (de nieuwste seizoenscatalogus, die vanaf 28 augustus ingaat) en gaf ik haar op de laatste werkdag voor haar vakantie.



Big Shot actie


Twijfel jij nog of je de Big Shot wilt aanschaffen?

In de maand augustus heeft SU een hele mooie actie. 
Bij aankoop van de Big Shot mag je er gratis 1 van de onderstaande 5 bundels bij uitzoeken. 
En als klap op de vuurpijl stuur ik de Big Shot gratis* naar je op als je hem deze maand bij mij besteld. 
Je voordeel kan daarmee oplopen tot € 70.


Heb je al een bigshot?
Dan kun je deze bundels nu voordelig aanschaffen met 15% korting 
(is al verwerkt in bovengenoemde prijzen).

* Geldt voor verzending naar een DHL of Kiala servicepunt bij jou in de buurt. 
Voor verzending via PostNL bedragen de verzendkosten € 2,95.


1 opmerking: