zondag 22 juni 2014

Stampin' Up bijeenkomst 

Zoals ik in mijn vorige blogpost al liet doorschemeren 
had ik vorige week een SU - bijeenkomst in Houten. 
Er waren zo'n 160 SU - demonstratrices aanwezig.
De meesten staan geloof ik wel op deze foto.


Iedereen droeg een zelfgemaakte naamplaatje. 
In mijn vorige blogpost liet ik al even een sneek peak zien van mijn naamplaatje. 
En dit is hem uiteindelijk geworden.


Ik heb gebruik gemaakt van 2 van de nieuwste kleuren: 'Hello Honey' en 'Blackberry Bliss'. 
Daarnaast heb ik één van de nieuwste designpapiertjes gebruikt uit het papierblokje 'Moonlight'. 
In eerste instantie spraken de nieuwe kleuren mij niet zo aan, maar als je er éénmaal mee aan het werk gaat, dan zijn er toch wel weer heel leuke combinaties mee te maken.

Voorafgaand aan de bijeenkomst kunnen je 'swappen' (inspiratiecadeautjes uitwisselen) met andere demo's. 
Ik had de volgende swap gemaakt.


Ik liet jullie deze toblerone verpakking al eens eerder in het groot zien. 
Nu maakte ik er een kleine variant van, waar een mini toblerone in past.
Ik had er zelf 55 gemaakt, dus er kon flink geswapt worden.



Tijdens de bijeenkomst werden een aantal presentaties gegeven afgewisseld met een aantal 'prize patrols'. 
En ik won tijdens één van die 'prize patrols' de nieuwste Nederlandse stempelset!!


Is het niet een geweldige stempelset?
Binnenkort laat ik jullie een leuke creatie met deze set zien.

Wil jij meer weten over de nieuwste producten van Stampin' Up?
Of hoe je aan deze 2e Nederlandstalige stempelset kunt komen? 
Of wil je graag de nieuwste catalogus ontvangen? 
Neem dan contact met mij op via: kaartenenscrapsels@gmail.com.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten