donderdag 12 juni 2014

Happy Day!!

Zijn jullie er al klaar voor?

Waarvoor?

Nou de eerste WK – wedstrijd van het Nederlands Elftal natuurlijk!!
Om een beetje in de sfeer te komen maakte ik een leuk kaartje 
met één van de nieuwste kleuren die vanaf 1 juli te krijgen is.

ORANJE!! 

Hoe toepasselijk is dat!!


Hopelijk wordt het morgenavond natuurlijk een hele leuke avond.
Wij gaan er in ieder geval lekker voor zitten met een paar vrienden.


Project Life

Zoals ik al eerder op mijn blog heb aangegeven is Stampin’ Up een samenwerking 
aangegaan met Project Life. Wellicht ben jij al in het bezit van de nieuwe catalogus 
en heb je het hele Project Life assortiment al op papier kunnen bewonderen. 
Maar jullie kunnen nu al een voorproefje nemen op de nieuwe catalogus. 
De volgende artikelen kunnen namelijk vanaf nu al door jullie besteld worden.




Zondag 15 juni plaats ik weer een bestelling. 
Wil jij graag al iets hebben van Project Life, laat het mij 
dan uiterlijk zondag 15 juni voor12:00 uur weten.

Je kunt uiteraard ook nog iets bestellen van de producten, 
die niet meer terug komen in de nieuwe catalogus. 
Er is al veel uitverkocht, maar er zijn zeker nog leuke dingen te krijgen.
Wil je weten wat er nog te krijgen is? Kijk dan even hier.

Ik wens jullie alvast een prettige wedstrijd!!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten