vrijdag 13 juni 2014

Alfabet 

Morgen heb ik een bijeenkomst van Stampin' Up in Houten met andere Stampin' Up demonstratrices. 
Tijdens de bijeenkomst dragen we allemaal een naamplaatje. 
Tijdens het maken van mijn naamplaatje was ik op zoek naar letters op mijn naam mee te kunnen stempelen. De letters uit de alfabet stempelsets die ik heb waren allemaal groot. Tijdens mijn zoektocht kwam ik deze rolstempel van SU tegen:


En deze tip wil ik jullie niet onthouden. 
Ik heb de stempel van het wiel afgehaald, op EZ mount geplakt en losgeknipt. 
Zou heb ik een heel mooi alfabet op mee te stempelen.


Deze rolstempel komt niet meer terug in de nieuwe catalogus, 
maar is op dit moment nog verkrijgbaar voor maar € 4,13. 
Er zijn ook nog cijfers verkrijgbaar voor € 5,95. 
Deze letters en cijfers zijn 1,5 cm hoog.

Wil jij dat ik zo'n rolstempel voor je bestel, geef het dan voor zondag 12:00 uur aan mij door.

Binnenkort laat ik jullie mijn naamplaatje zien en vertel ik jullie over de bijeenkomst van morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten