woensdag 19 november 2014

Getrouwd

Het is al weer een paar maandjes terug, maar deze 'scrap' pagina wil ik nog graag met jullie delen.


Wat een verrassing was het! 
Een bijzonder liefdesverhaal van 2 mensen, die je alles gunt!
Hil en Truus zijn 4 september in het huwelijksbootje gestapt.
Om ze te feliciteren met dit heuglijke feit maakten wij met de cropgroep een boekje.
Iedereen maakte een 'scrap' pagina waarmee het boekje werd samengesteld.
Ik maakte bovenstaande pagina, omdat Hil en Truus gek zijn van het strand(thema).
Sterker nog, de bruiloft werd op het strand gevierd. 
En (bijna) alles was in het strandthema.
Van bruidsboeket tot bruidstaart.
Daarom gebruikte ik ook het strandthema om deze pagina te maken.
En wat een leuk resultaat gaf het!
Allemaal verschillende 'scrap' pagina's verwerkt tot 1 boekje.
En Hil en Truus waren blij verrast met dit cadeau.

Vrijdag mag ik bij deze meiden thuis een workshop kerstkaarten geven.
Het belooft een hele gezellige avond te worden.
Volgende week laat ik jullie zien wat de meiden dan hebben gemaakt.



Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten