woensdag 3 december 2014


Workshop kerstkaarten

Ik zie nu, dat het al weer 2 weken geleden is sinds mijn laatste blogpost.
Wat vliegt de tijd toch voorbij als Sinterklaas in het land is
(en je nog kinderen hebt, die in Sinterklaas geloven!!!).
In mijn vorige blogpost heb ik jullie beloofd verslag te doen van de workshopavond,
die ik bij Hil en Truus heb gegeven.  En wat was het een gezellige avond!!
Maar liefst 11 meiden (en Aaltje als toeschouwer) schoven die avond aan.
Om een beetje in de kerstsfeer te komen maakte ik voor alle meiden een sfeerlichtje.




Vervolgens gingen zij aan de slag met deze 2 kerstkaarten.

Kaart gemaakt met de SU mosaic serie (stempelset, embossingfolder en pons) 

Een 'spinner' kerstkaart


Onderstaand een sfeerimpressie van de avond.



  




Al met al was het weer een geslaagde avond!!

Tijdens deze workshop heb ik naast de big shot voor het eerst 
gebruik gemaakt van de Texture Boutique Embossing Machine. 
Een ideale machine om mee te embossen. 
Groot voordeel is dat je niet elke keer de platen van de big shot hoeft te verwisselen 
als je tegelijkertijd wilt snijden en embossen. 
En laat deze machine deze week nou bij de weekly deals zitten!!
Misschien een leuk cadeau voor onder de kerstboom?
Daarnaast zijn er maar liefst 6 embossingsfolders in de aanbieding, 
die je uiteraard kunt gebruiken met de Texture Boutique Embossing Machine.



 Wil jij graag iets van deze weekly deals bestellen?
Geef dit dan uiterlijk zondag 7 december aan mij door via

1 opmerking: