woensdag 30 april 2014

Een steuntje in de rug

Waarschijnlijk kent iedereen wel iemand die een steuntje in de rug kan gebruiken.
Ik in ieder geval wel. 
En ook al zou je diegene met alle liefde willen helpen soms gaat dat gewoon niet.
Maar een kaartje sturen, om te laten weten dat je aan diegene denkt, kan natuurlijk altijd!



En dan is er nog goed nieuws vanuit SU.
De weekly deals gaan nog even door. 
T/m eind mei komen er elke week nieuwe aanbiedingen.
Dus houd mijn blog in de gaten, want hier laat ik elke week zien welke 
SU artikelen voor een leuk prijsje kunnen worden aangeschaft.

En dit zijn de Weekly deals van week 4!


Zit er deze week iets leuks voor je tussen? 
Geef je bestelling dan uiterlijk vrijdag 2 mei aan mij door. 
Aankomend weekend plaats ik namelijk weer een verzamelbestelling.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten