woensdag 16 april 2014

Weekly deals en een leuk nieuwtje!!


SU heeft ook deze week weer een aantal leuke aanbiedingen geselecteerd.




Zit er voor jou ook iets leuks tussen?
Ik ga in ieder geval voor dat leuke lint, de pons en het glitterpapier.
Wil jij dat ik wat voor je meebestel? 
Geef je bestelling dan uiterlijk maandag 21 april aan mij door. 
Deze aanbiedingen zijn namelijk maar 1 week geldig, 
dus profiteer nu van deze leuke aanbiedingen.
Woensdag 23 april komt SU weer met nieuwe aanbiedingen, dus houd mijn blog in de gaten.

Ook heeft SU nog een nieuwtje bekend gemaakt. En dit wil ik jullie zeker niet onthouden.
Binnenkort is er een complete lijn aan Project Life artikelen verkrijgbaar. 
Natuurlijk helemaal in de stijl van SU.



Ik kan niet wachten om hiermee aan de slag te gaan!!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten