maandag 7 april 2014

Druk, druk, druk....


Het laatste blogberichtje is al weer even geleden, maar ik heb niet stil gezeten hoor.
Ik ben druk bezig geweest met de bestellingen, die zijn geplaatst tijdens de workshop. Aanstaande zaterdag ga ik een aantal meiden heel blij maken, want dan ga ik de bestellingen langsbrengen. Kunnen ze lekker aan de slag met hun nieuwe Stampin' up spulletjes.

Afgelopen vrijdag had ik een SU - bijeenkomst in Houten met ongeveer 65 collegademo's. Het was een hele leuke avond met veel tips en een make & take. De avond begon met het zogenaamde 'swappen'. Veel demo's hadden een klein cadeautje gemaakt om te ruilen met collegademo's. Zelf had ik ook 35 swaps gemaakt.


 En dat betekent dus dat je heel veel swaps terugkrijgt.


Echt een leuk gezicht om de swaps zo allemaal bij elkaar te zien.

En als klap op de vuurpijl kregen we allemaal de Hip Hip Hooray kit mee naar huis.


Wat een leuke kit is dit toch. Onder het kopje 'SU - acties!' kun je meer informatie vinden over deze kit. Later zal ik jullie op dit blog de mogelijkheden van deze kit laten zien.

Gisteren stond ik samen met mijn teammaatje Marja op de beurs in Rijswijk. 
De bezoekers konden bij ons 2 make & takes maken. Een leuk kaartje van 10 x 10 cm en om de Envelope Punch Board uit te proberen, een bijpassende envelop.



 Helaas was het niet heel erg druk op de beurs. Maar het was wel een hele leuke ervaring.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten