dinsdag 25 maart 2014

De vuurdoop


Afgelopen zaterdag was mijn vuurdoop. Ik heb mijn eerste workshop gegeven. 
In Amsterdam schoven maar liefst 14 vrouwen (in 2 groepen van 7) bij mij aan 
om de workshop te volgen. Deze 2 projecten had ik voorbereid.

Een vrolijke lentekaart

Een 'kleine' versie van de 'doosjes' kaart


De workshop werd met veel enthousiasme ontvangen door de dames. 
Hieronder een sfeerimpressie.


Alles staat klaar, we kunnen beginnen


Druk aan het werk





Na de workshop heb ik nog een embossingfolder verloot onder de bestellers. 
En de gelukkige winnares is geworden



Zelf kijk ik met een tevreden gevoel terug op de workshop. Het was een hele leuke ervaring en smaakt zeker naar meer. Heb jij ook interesse in een workshop. Neem dan contact met mij op en we bespreken de mogelijkheden.

Tijdens de workshop zijn er ook nog bestellingen geplaatst. Een aantal dames mochten ook een leuk cadeau uitzoeken uit de SAB - folder. Wil jij ook nog zo'n gratis cadeau bemachtigen? Bij besteding van elke € 60 mag je er één uitzoeken. Aankomend weekend plaats ik een bestelling, dus profiteer hier dan nog snel van. Geef je bestelling uiterlijk vrijdag 28 maart aan mij door. Een kleinere bestelling is natuurlijk ook gewoon welkom.

1 opmerking:

  1. Ziet er gezellig uit Miranda! Mooie voorbeelden heb je gemaakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen