dinsdag 11 maart 2014

Er hing iets in de lucht


Ik weet niet wat er ongeveer 9 maanden geleden aan de hand was, 
maar om mij heen worden op dit moment veel kindjes geboren. 
Dat betekent dus veel geboortekaartjes maken om de nieuwbakken papa's en mama's 
te feliciteren met hun kleine wondertje. 

Dit kaartje maakte ik voor de papa en mama van Mila



En dit kaartje maakte ik voor de papa en mama van Kaye


Het laatste kaartje is geïnspireerd op een voorbeeld uit de jaarcatalogus. 
Want naast alle SU producten staat de catalogus ook vol met leuke voorbeelden. Ideaal als je even geen inspiratie hebt en toch een leuke kaart wilt maken.

Wil jij ook zo'n catalogus hebben? 
Bij het plaatsen van een bestelling van € 50 of meer krijg je de catalogus van mij cadeau. Aankomend weekend plaats ik weer een bestelling. Als je wilt dat ik iets voor je bestel geef dit dan uiterlijk vrijdag 14 maart aan mij door. 

Op dit moment loopt de Sale-A-bration ook nog. Dit betekent, dat je bij besteding van iedere € 60 een gratis product mag uitzoeken. Mail mij voor meer informatie.
 

3 opmerkingen:

  1. S6 met je nieuwe uitdaging...........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda,
    via Inge kom ik bij je kijken.
    Ik kan alleen nog geen volger worden. Er is iets met Blogger.
    Ik kom terug hoor, want wat ik zie is erg leuk.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi GerJanne,
      Leuk dat je mijn blog gevonden hebt en graag tot een volgende keer.
      Groetjes,
      Miranda

      Verwijderen