zaterdag 1 maart 2014

12½ jaar getrouwd 

Afgelopen donderdag waren mijn schoonzusje en zwager al weer 12½ jaar getrouwd zucht waar blijft toch die tijd!! Gisteravond hebben we dat groots gevierd met een superfeestje. In de uitnodiging stond als kadotip *. Nu vind ik een kale envelop met geld erin niet zo leuk om te geven, dus maakte ik dit kaartje voor hun.


De achtergrond is gemaakt met de populaire Hardwood stempel. Voor de stempelafdruk heb ik gebruik gemaakt van de stempelinkt Crumb Cake. De 'vlaggen' zijn gemaakt met de banner framelits. Je kunt hier dus niet alleen banners mee maken maar ook deze leuke 'vlaggen'. Vervolgens met de deco labels framelits een label uitgestanst waarop een sentiment is gestempeld uit de stempelset 'See-Y-Later'. Deze stempelset kun je kiezen als extra cadeau als je voor € 60 aan SU producten besteld. Ik heb de stempel ingekleurd met markers. Op deze manier kun je in één stempelafdruk meerdere kleuren gebruiken. Een hele leuke techniek als zeg ik het zelf. Het geheel is afgemaakt met 2 bloemetjes gemaakt met de Petite Petals bundel

En dit is de binnenkant.


Ik heb hier een stukje designpapier uitgestanst met de framelits deco labels. 
Vervolgens dubbelgevouwen en als je dan snel kijkt, lijkt het net zo'n ouderwetse beurs. 
Wat vind jij? 
Het geheel is ook weer afgemaakt met de bloemetjes uit de petite petals bundel en de little leaves stans voor de blaadjes.
En zo geef je geld toch met een leuke verpakking erom heen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten