zaterdag 1 maart 2014

Welkom op mijn blog 'Kaarten & Scrapsels'


Hé hallo, wat leuk dat je mijn blog gevonden hebt. Regelmatig laat ik jullie hier mijn creaties zien. Creaties, want naast kaarten maken ben ik ook gek op scrappen. Dus naast kaarten zullen er ook scrapprojecten op mijn blog voorbij komen. Dit verklaart gelijk de naam van mijn blog 'Kaarten & Scrapsels'.

Verder vind je op mijn blog (veel) informatie over Stampin'up (kortweg SU), want sinds kort ben ook ik als demonstratrice ingestapt. Je kunt bij mij terecht voor het organiseren van een party, workshops of het bestellen van SU producten. Meer informatie over SU vind je verderop op mijn blog, dus lees deze informatie ook op je gemak even door. Heb je interesse neem dan via de mail contact met mij op: kaartenenscrapsels@gmail.com.

Mijn blog is nog in de opbouwfase. Ik moet nog veel 'ontdekken' in blogland, maar al doende leert men. De komende tijd breng ik nog regelmatig verbeteringen aan, maar suggesties zijn natuurlijk altijd welkom!!

1 opmerking: